Etiquetas

martes, 22 de septiembre de 2015

ESTIMAR-TE











Sents com batega el meu cor?

Tant forts són els meus batecs

 que els pots escoltar

en cada moment

allà on siguis,

 allà on ets,

La teva proximitat

accelera el meu pols.

Penso en tu

i sé que ho saps

no hi ha cap distància

 entre el meu cor

i la teva ment.

Si em preguntessis

 per què ho sé

no t’ho sabria explicar

no sé on neix

aquest sentiment.

Sé que hi és dintre de mi,

que m’acompanya,

que forma part de mi

com si  vingués d’un altre món,

 d'un altre temps

com si les nostres ànimes


ja s'haguessin trobat abans.

Si em preguntessis

per què t’estimo

només et podria dir...

perquè ets com ets

Perquè ets tu

qui omple el meu cor

amb els millors sentiments

Perquè ets tu la font

de la qual ragen les més dolces

i boniques paraules d’amor.

Les tendreses mai imaginades

són per a tu.

Perquè et vull amb mi

però no per a mi.

Perquè no em pertanys

ni jo a tu.

Perquè et vull estimar


i ser estimada amb llibertat

sense cap cadena...


amb  ales de  llibertat.

Aquestes són algunes de les raons

que em dicta el meu cor.

¿Entens ara per què 

en imaginar-te només

 batega el meu cor tant fort?



Imagen de la red






No hay comentarios:

Publicar un comentario